Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elvis20000
Administrator

Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków NH
|
Wysłany: Pią 13:02, 16 Mar 2007 Temat postu: MAKROEKONOMIA - ćwiczenia - Aldona Żukowska - GRUPA 15 |
|
|
Jak pewnie niektórym wiadomo, na makroekonomii jest nowy system oceniania :
[link widoczny dla zalogowanych]
Nasza grupa ma 15 kwietnia - W-3
Ośmieliłem się podzielić obowiązki, żeby każdy miał coś do zrobienia, według numerów indeksu (tylko grupa w której ja jestem ):
4019
MODEL IS - LM - ogólnie, wstęp
4143
Przedstawić zasady funkcjonowania polityki fiskalnej
4319
Przedstawić zasady funkcjonowania polityki monetarnej
4320
wyjaśnić pojęcia: restrykcyjna i ekspansywna polityka fiskalna
4324
wyjaśnić pojęcia: restrykcyjna i ekspansywna polityka monetarna
4325 (ja, ELVIS)
omówić funkcję oszczędności; przedstawić zależność między stopa procentowa a inwestycjami
4326
omówić warunek równowagi na rynku dóbr
4328
funkcja popytu na pieniądz transakcyjny; równowaga popytu na pieniądz i podaży pieniądza
4333
zależność popytu od stopy procentowej
CAŁY TEMAT:
Temat prezentacji:MODEL IS - LM.Przedstawić zasady funkcjonowania polityki fiskalnej i polityki monetranej; wyjąsnić pojęcia: restrykcyjna i ekspansywna polityka fiskalna; restrykcyjna i ekspansywna polityka monetarna; omówić funkcję oszczędności;przedstawić zależność między stopa procentowa a inwestycjami;omowić warunek równowagi na rynku dóbr; funkcja popytu na pieniądz transakcyjny;równowaga popytu na pieniądz i podaży pieniądza;zależność popytu od stopy procentowej
Myślę że podzieliłem sprawiedliwe, kto zrobi swoje to ma z głowy.
ZGŁASZAJCIE SIĘ NIŻEJ NUMERAMI INDEKSU ŻE AKCEPTUJECIE POMYSŁ I SWÓJ TEMAT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Galrauch
Kapitan
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:02, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
A co jeśli ktoś nie zagląda na to forum? Skąd będzie wiedział co ma zrobić?
I jak wyobrażacie sobie taką prezentację?
Robimy prezentacje w Power Point i dajemy Żukowskiej na laptop i po kolei wygłaszamy swoją cześć czy też jeden reprezentant grupy wygłasza całość?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Galrauch
Kapitan
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:17, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Coś małe zainteresowanie tematem, a termin się coraz szybciej zbliża
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Suchy
Kapitan
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 36km od WSEI
|
Wysłany: Wto 17:14, 03 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
stronka A.Żukowskiej niechodzi moj nr indexu 4395 ma ktos skopiowane albo co ? u elwisa mnie nie ma oraz twinslave i kela
jakbyście wiedzieli cos o moim nr indexu bede wdzięczny
oraz mam takie smao pytanie jak garluch na cyzym to będzie polegało ? czy cza na pamiec czy z kartki czytać np. ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TwinSlave
Administrator

Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bie3 130km od WSEI
|
Wysłany: Wto 18:35, 03 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
uruchom jej str w MS IE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kicay
Starszy Szeregowiec
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:12, 10 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Witam !!!
A czy ktoś moze widział coś takiego ...
Termin 15 Kwietnia
Grupa 9 temat:
Temat prezentacji:MODEL IS - LM.
Przedstawić zasady funkcjonowania polityki fiskalnej i polityki monetranej;
wyjąsnić pojęcia: restrykcyjna i ekspansywna polityka fiskalna;
restrykcyjna i ekspansywna polityka monetarna;
omówić funkcję oszczędności;
przedstawić zależność między stopa procentowa a inwestycjami;
omowić warunek równowagi na rynku dóbr;
funkcja popytu na pieniądz transakcyjny;
równowaga popytu na pieniądz i podaży pieniądza;
zależność popytu od stopy procentowej
Grupa 11 temat:
Temat prezentacji:MODEL IS - LM.
Przedstawić zasady funkcjonowania polityki fiskalnej i polityki monetranej;
wyjąsnić pojęcia: restrykcyjna i ekspansywna polityka fiskalna;
restrykcyjna i ekspansywna polityka monetarna;
omówić funkcję oszczędności;
przedstawić zależność między stopa procentowa a inwestycjami;
omowić warunek równowagi na rynku dóbr;
funkcja popytu na pieniądz transakcyjny;
równowaga popytu na pieniądz i podaży pieniądza;
zależność popytu od stopy procentowej
Grupa 13 temat:
Temat prezentacji:MODEL IS - LM.
Przedstawić zasady funkcjonowania polityki fiskalnej i polityki monetranej;
wyjąsnić pojęcia: restrykcyjna i ekspansywna polityka fiskalna;
restrykcyjna i ekspansywna polityka monetarna;
omówić funkcję oszczędności;
przedstawić zależność między stopa procentowa a inwestycjami;
omowić warunek równowagi na rynku dóbr;
funkcja popytu na pieniądz transakcyjny;
równowaga popytu na pieniądz i podaży pieniądza;
zależność popytu od stopy procentowej
Grupa 15 temat:
Temat prezentacji:MODEL IS - LM.
Przedstawić zasady funkcjonowania polityki fiskalnej i polityki monetranej;
wyjąsnić pojęcia: restrykcyjna i ekspansywna polityka fiskalna;
restrykcyjna i ekspansywna polityka monetarna;
omówić funkcję oszczędności;
przedstawić zależność między stopa procentowa a inwestycjami;
omowić warunek równowagi na rynku dóbr;
funkcja popytu na pieniądz transakcyjny;
równowaga popytu na pieniądz i podaży pieniądza;
zależność popytu od stopy procentowej
można to sprawdzić np. pod tym adresem:
[link widoczny dla zalogowanych]
I jaki morał z tego !!!
KUPĄ MOŚCI PANOWIE KUPĄ
( obydwa tematy można spiąć razem i pracować razem - chyba ...)
http://www.informatyk1.fora.pl/viewtopic.php?t=96
http://www.informatyk1.fora.pl/viewtopic.php?t=98
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TwinSlave
Administrator

Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bie3 130km od WSEI
|
Wysłany: Wto 17:33, 10 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
kicay ty nie jestes w tej grupie:) ty jestes w 13:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|